Goodmorning!

Okej..jag har märkt att mina svenska läsare har blivit mindre nu när jag började skriva min blogg på engelska, haha..ojdå. Kanske dags för svensk text igen? Hehe
Jag vaknade knappt för två timmar sen nu
och åt nyss mina frukost flingor!
Just nu sitter jag och min pojkvän vid datorerna och spelar spel och bloggar [det är jag som bloggar, ofc! haha.]
Okej..jag har märkt att mina svenska läsare har blivit mindre nu när jag började skriva min blogg på engelska, haha..ojdå. Kanske dags för svensk text igen? Hehe
[men börjar nog översätta längst ner i mina inlägg istället, det går nog bra det med.]
Jag vaknade knappt för två timmar sen nu
och åt nyss mina frukost flingor!
Just nu sitter jag och min pojkvän vid datorerna och spelar spel och bloggar [det är jag som bloggar, ofc! haha.]




TRANSLATE:


Okay .. I've noticed that my Swedish readers have become less now that I started writing my blog in English, haha ​​.. wow. Maybe it's time for Swedish text again? Hehe
I woke up just barely two hours ago and now I just finished my breakfast cereal!
Right now me and my boyfriend are at the computers and play games and blogs [that's me who blogs, ofc! haha.]

Kommentarer
Postat av: Rania

hih tack så mycket! roligt vi har en del gemensamt :) din blogg var ju bara för "kawaii" haha ;D

2011-04-14 @ 13:06:41
URL: http://raniaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback
RSS 2.0